Hola a tots altra vegada,
Avui us explicaré com hem penjat les activitats educatives.
Com hem pogut veure a la pàgina hi trobareu varies links que ens
remeten a un Drive (programa del gmail que et permet veure o compartir documents
amb altres persones).
Allà podreu trobar els documents en pdf, i el mateix programa us
permetrà descarregar-vos-els.
Per tal de penjar aquests documents, hem hagut d’accedir a la nostra
compte de gmail, i entrar en l’aplicació DRIVE a partir d’aquí hem
clicat a “pujar” i hi hem introduït els arxius ja passats en pdf. Per tal
de poder posar les pàgines al blog, un cop modificàvem la pàgina corresponent “d’activitats
educatives” hem posat adjuntar enlace i hem afegit la pàgina web, com ja
us hem explicat altres vegades.
Esperem que tant les activitats com el nostre bloc us estigui essent d’utilitat.
Fins la pròxima publicació!
Hola noies,
ResponEliminaPrimer de tot dir-vos que ens ha agradat poder avaluar el vostre bloc. Considerem que és un bloc adient per poder usar-lo com a eina educativa. Per tal de poder fixar una nota, hem creat una rúbrica amb diferents ítems i cadascun té la puntuació màxima de 2 punts:
El primer de tots hem avaluat sobre l’aspecte formal: hem opinat que l’estètica és força correcta i que els apartats estan tots els demanats i també ben organitzats. Pel què fa al llenguatge, s’utilitza l’adient, però s’ha trobat alguna falta ortogràfica causada segurament per la mecanografia, fet que són col•locacions incorrectes de lletres.
Seguidament, hem avaluat la informació: considerem que al bloc s’introdueix informació actualitzada, adequada i entenedora, tot i que ens ha donat la sensació que en algun moment la informació era una mica repetida.
Un altre ítem a avaluar ha estat l’actitud i el diari: hi ha forces entrades, i s’han tingut en compte els comentaris que els companys han realitzat sobre el bloc.
Pel què fa a les activitats, hem de dir que hi ha activitats que no hem pogut obrir (activitat 1 dossier alumne i mestre i activitat 4 dossier del mestre), per tant, només hem pogut analitzar les altres. Les hem trobat molt interessants malgrat que considerem que potser l’edat en alguna de les activitats no és la més adient perquè veiem activitats que necessiten molta autonomia, de pensar, imaginar, reflexionar i, creiem que, pot ser que infants de quart de primària els sigui una mica complicat. Les activitats potencien la reflexió dels alumnes.
Una altra anotació de les activitats, és que hem trobat molt interessant que separéssiu els dossiers dels mestres i de l’alumnat, però el dossier d’aquests últims, si és per ell i se l’han de llegir i introduir-se en les activitats, us recomanaríem/proposaríem que seria millor dir “Ara, haureu de buscar informació sobre...” i no pas “Ara, els infants hauran de cercar informació sobre...”. Simplement per aconseguir que els infants es vegin més implicats en el dossier.
Finalment, l’últim ítem a avaluar és sobre si el bloc és adient com a eina educativa: com a grup i considerant tots els pros i contres del bloc, hem considerat que sí, que el bloc està ben muntat i que pot funcionar com a eina educativa.
Com a conclusió, la nota justificada que creiem adient és un 8’5.
Molt bona feina, FELICITATS NOIES!!
Perdoneu!
ResponEliminasóm el grup de Palafolls, format per Elena Franco, Aina Mañà i Mercè Manaut ^^
Bones noies,
ResponEliminaCreiem que la part formal del bloc és correcte ja que els apartats estan ben organitzats i complerts, l’estètica és atractiva i es navega de manera fàcil per la pàgina. Hem pogut observar alguns errors ortogràfics.
Referent a les activitats estan bé ja que potencien la reflexió, tracten temes rellevants. Tot i que creiem que són una mica llargues per nens i nenes de 4rt de primària. La redacció és entenedora però la persona del temps verbal utilitzada en ocasions no és l’adequada. Hi ha alguns links que no es poden obrir, reviseu-los el més aviat possible.
La informació que es presenta en el bloc està molt bé ja que és clara i entenedora i llegint el que expliqueu en el bloc ens podem imaginar com és Campllong. A més, pensem que aquest bloc pot ser una eina educativa per treballar en l’escola.
El diaris estan al dia i ben redactats. Vigileu perquè hi ha vegades que el format i mida de la lletra canvia en algunes entrades.
Heu tingut en compte les opinions dels companys per tal de continuar millorant el vostre bloc i considerem que aquesta és molt bona actitud.
En conclusió, heu fet un bon treball i segons el nostre criteri teniu un 8.
Irene, Eva, Sandra.
Hola noies!
ResponEliminaCreiem que l'aspecte formal és correcte, ja que el títol i l'eslogan estàn bé, l'estructura és clara i entenedora, l'estètica és atractiva i el llenguatge entenedor. L'única observació fem és que vigileu amb els signes de puntuació, perquè en alguns paràgrafs fan que costi entendre'ls i que en el subtítol faltaria posar el curs que feu i en la universitat que esteu.
La informació que doneu podria ser útil, però no podem avaluar, ja que algunes dades no dieu de quin any són i una de les taules de dades que poseu quin any és, és del 2001, per tant, no és actual.
Les activitats, en general, són adequades per l'edat i a la tipologia que s'estableix. El que veiem és que no són gaire innovadores i que no porten als alumnes a treure opinions pròpies, encara que sí a reflexionar. La redacció d'aquestes activitats és clara i entenedora.
Per finalitzar, creiem que el vostre bloc podria ser una bona eina educativa si es modifiqués els aspectes que us hem proposat. Trobem a faltar que contesteu els comentaris, tot i que els teniu en compte en les vostres correccions.
Resumint, doncs, creiem que:
La part formal la teniu: BÉ
L'apartat d'informació el teniu: MALAMENT.
Les activitats estan: BÉ.
En general el bloc està: REGULAR.
I l'actitud està: BÉ
Si voleu saber més sobre la nostra rúbrica d'avaluació visiteu el diari del nostre bloc.
NOTA FINAL NUMÈRICA: 6
Aida Ventura, Lidia Botello i Clàudia Soler.
Hola noies!
ResponEliminaUn cop analitzat el vostre bloc, ens disposem a avaluar-lo.
Per començar, tractem el tema del format. L’estètica és senzilla i no crida massa l’atenció, per tant, creiem que és poc original. El llenguatge utilitzat és correcte.
Per altre banda, hem observat que no heu portat el diari molt el dia, ja que des del desembre no em pogut veure cap actualització.
En general, hem observat que les pestanyes no estan ben organitzades, ja que no segueixen l’ordre demanat.
A l’apartat de com és, ens situeu molt bé en el municipi però faltaria sintetitzar d’informació per poder donar una idea més clara de les seves característiques. I us recomanaríem penjar alguna fotografia més per fer-ho més visual.
L’apartat de “què vivim”, està molt ben estructurat, ja que les gràfiques són clares, concretes i entenedores, però en algunes gràfiques no indiqueu de quin any són.
La videoexplicació està molt bé ja que l’heu anat a gravar al mateix municipi, d’aquesta manera, podem observar els temes tractats.
Els “futurs possibles” són interessants i les activitats proposades estan bé, són una bona eina educativa, però la primera activitat no la hem poguda obrir. Tota la informació és útil i adient.
Per tant, la nota que creiem que us mereixeu és un 7, ja que es pot veure la vostra dedicació i esforç.
Èlia Anaya, Marina Bosch, Sandra Mercadal i Judit Vilagran