Autoavaluació del bloc

Aquí us deixem la nostra rúbrica i autoavaluació del Bloc:

Nosaltres considerem que el nostre Bloc a nivell d'aspectes formals està ben redactat, amb una estètica visible i alhora sense faltes ortogràfiques i amb un llenguatge entenedor; a més inclou tots els apartats els quals s'havien acordat des d'un principi.
La informació és força útil i actual, amb l'avantatge de que té un bon vocabulari, la qual cosa fa que tot sigui molt més entenedor.
A nivell d'activitats totes tenen aspectes motivadors per a l'alumne, a més de ser activitats que estan ben cohesionades i s'entenen bé a l'hora de que els alumnes realitzin aquestes. Aquestes estàn creades per ser útils i aplicables a la vida, tot donant unes pautes pel coneixement i la comprensió de l'entorn.
A nivell de Blog, ha anat progressant de forma positiva, ja que s'han fet canvis per millorar els comentaris avaluatius dels nostres companys. El diari segueix un ordre cronològic.
Per últim cal dir que el fet de treballar mitjançant un Bloc és una bona iniciativa educativa, pel fet de ser motivador pels alumnes i tanmateix potencia nous aprenentatges interactius. Considerem doncs que a l'escola hauríem de potenciar més activitats per l'estil. A més a més també trobem interessant que aquest sigui una bona eina per a docents, que els ajuda a treballar un municipi des de varies perspectives.

Cal concluir amb una autoavaluació numèrica d'un 8.







MOLT BÉ
REGULAR
MALAMENT
FORMAL
·         No hi ha errors ortogràfics.
·         Els apartats estan ben organitzats.
·         S’utilitza un llenguatge entenedor.
·         Estètica atractiva.
·         Inclou tots els apartats.
·         Si hi ha més coses de les que demanaven perquè sigui més atractiu.
·         No hi ha errors ortogràfics.
·         Els apartats estan ben organitzats.
·         S’utilitza un llenguatge entenedor.
·         Inclou la majoria dels apartats.
·         No hi ha més apartats dels que es demanaven.
·         Hi ha alguns errors ortogràfics.
·         Els apartats no estan massa ben organitzats.
·         S’utilitza un llenguatge força entenedor.
·         Inclou la meitat dels apartats.
·         No hi ha més apartats dels que es demanaven.
·         Hi ha errors ortogràfics
·         Els apartats no estan organitzats.
·         No h ha una estètica atractiva.
·         No hi ha més apartats dels que es demanaven.
INFORMACIÓ
·         La informació és útil, ajustada i entenedora.
·         Les informacions han de ser actualitzades.
·         La informació és útil i ajustada però no massa entenedora.
·         La majoria de les informacions són actualitzades.
·         La informació és útil però no està massa ajustada ni és massa entenedora.
·         Les informacions no són actualitzades.
·         La informació no és útil ni ajustada ni entenedora.
·         Les informacions no són actualitzades.
ACTIVITATS
·         Les activitats són motivadores tot capant l’interès de l’alumne.
·         Són útils i aplicables
·         S’adeqüen a la tipologia d’activitats demanades.
·         Hi ha d’haver una cohesió en la redacció de les activitats, i cal que siguin entenedores.
·         Que hi hagi activitats. innovadores i amb diversos recursos.
·         Les activitats són coherents amb l’edat dels alumnes.
·         Les activitats són motivadores tot captant l’interès de l’alumne.
·         Són útils i aplicables.
·         S’adeqüen a la tipologia d’activitats demandades.
·         Tot i que no hi ha una cohesió les activitats són entenedores..
·         Trobem activitats innovadores amb forces recursos.
·         Les activitats utilitzen més de 3 recursos.
·         Les activitats son força coherents per l’edat dels alumnes.
·         Les activitats no acaben de captar l’interpes de l’alumne, i per tant no són motivadores.
·         Algunes activitats són útils i aplicables i d’altres no.
·         Hi ha una cohesió en la redacció de les activitats, tot i que no són entenedores.
·         Trobem activitats innovadores però sense recursos.
·         Les activitats no són coherents per l’edat dels alumnes
·         Les activitats no motiven a l’alumne.
·         Les activitats no són ni útils ni aplicables.
·         Les activitats no s’adeqüen a les demandes del mestre.
·         No hi ha cohesió entre les activitats i no són entenedores.
·         No hi ha activitats innovadores, i sempre s’utilitzen els mateixos recursos.
·         L’edat dels alumnes no estan especificades.
GLOBAL
·         El bloc és una bona eina educativa.
·         El bloc és una bona eina educativa.
·         El bloc no és una bona eina educativa.
·         El bloc no és una bona eina educativa.
ACTITUDS
·         Es veuen canvis reflexats amb els comentaris dels companys.
·         Es veuen canvis reflexats amb els comentaris dels companys.
·         No es veu cap canvi d’estructura, respecte als comentaris anteriors.
·         No es veu cap canvi d’estructura, respecte als comentaris anteriors.
DIARI
·         Segueix un odre cronològic.
·         Dona instruccions clares per tal de conèixer el funcionament del bloc.
·         Segueix un ordre cronològic.
·         Les instruccions de coneixement del funcionament del bloc són força clares.
·         Les activitats no segueixen un ordre cronològic clar.
·         Les instruccions de coneixement del funcionament del bloc no són clares.
·         No segueix un ordre cronològic.
·         No dona instruccions per conèixer el funcionament del bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada